Gorazd Čad je iskusni organizator događaja koji je 25 godina svog života posvetio industriji kongresa i evenata. Svjedočio je padu Jugoslavije, uspostavi neovisne Slovenije, prilagođene internetskoj revoluciji 90-ih, prevladavanju ekonomske krize 2008., erupciji islandskog vulkana 2010., izgaranju industrije kongresa 2019., koronskoj krizi 2020. i još mnogo toga. .
Gorazd Čad kongresnu industriju često uspoređuje s rock’n’rollom. Za njega je rock’n’roll puno više od glazbenog žanra. To je strast, predanost i težnja da se bude drugačiji. Pokazuje najbolje od onoga što imate svim srcem i glasom u pravom trenutku. Impresionira vašu publiku i ostavlja dojam. To je uspostavljanje autentične veze sa svakim sudionikom i osluškivanje njegovih želja. Osigurava da sudionici postanu vaši obožavatelji. Tajna i bit rock’n’rolla je dobra ideja. Najbolje ideje su jednostavne, jasne i nedvosmislene. Oni koji govore srcu i duši. Kao i glazba, događaji su univerzalni jezik koji svi razumiju. Ideja rock’n’rolla usko je povezana s idejom slobode. Rock’n’roll je način života.
Gorazd Čad je osnivač i direktor marketinške i event agencije Toleranca Marketing. Od 2006. godine zajedno sa suprugom Natalijom organizira događanja u sklopu obiteljske tvrtke. Njihov najprepoznatljiviji projekt je Conventa koja od 2007. godine uspješno povezuje regionalnu kongresnu industriju. Njegova uloga u tvrtki je marketing i razvoj. Gorazd je autor brojnih članaka i glavni urednik Kongres Magazina, jedne od najčitanijih medijskih platformi međunarodne kongresne industrije (www.kongres-magazine.eu).