Archives: Speakers
Post Type Description

Srđan Milošević
@ Univerziteta Edukons
Prof. dr Srđan Milošević radi na Fakultetu poslovne ekonomije, Univerziteta Edukons zaposlen kao vanredni profesor. Predaje na osnovnim, master i doktorskim studijama. Oblasti njegovog interesovanja su: teorije u turizmu, turizam i „meka moć“ (soft power), razvoj turističkih destinacija. Učestvovao na nekoliko projekata finansiranih od strane evropskih, Republičkih i Pokrajinskih ministarstava, sekretarijata i fondova. Autor je i koautor nekoliko monografija i više radova iz oblasti turizma, učestvuje na međunarodnim naučnim konferencijama. Organizator i moderator nekoliko panel diskusija i tribina iz oblasti menadžmenta u turizmu. Član saveta za turizam AP Vojvodine. Vlasnik apartmana Angelo Custode*** u Crnoj Gori

Miloš Milosavljević
@ ClickReview-a
Milos Milosavljević je suosnivač i CEO ‘ClickReview-a’, inovativnog digitalnog riješenja i softvera, koji danas uspješno posluje na teritoriji Balkana, Švicarske, SAD, Grčke, Skandinavije i Ujedinjenih Arapskih Emirata, sa svakodnevnom tendencijom širenja na nova tržišta.
Rodjen je u Beogradu, gdje je i odrastao. Nakon završetka osnovne i srednje škole, odlučio se za studije na Pravnom fakultetu, gde je i diplomirao.
Posljedjih 15 godina se bavi ugostiteljstvom, organizacijom dogadjaja i kosaltingom u ugostiteljskoj i event industriji.
Suvlasnik je i partner popularnog beogradskog restorana “Nacionalna Klasa”.
2021. godine, zajedno sa svojim partnerom iz Švicarske, razvio je digitalni alat i softver ClickReview koji je svoju najširu primjenu našao u HORECA industriji, ali i svim drugim uslužnim djelatnostima, koje žele da povečaju svoju online reputaciju i vidljivost na internetu.
Suvlasnik je kompanije “Smart Future” sa sjedištem u Dubaiju, koja je vlasnik još nekoliko inovativnih IT riješenja, koja plasiraju na medjunarodnom trzištu.

Ruba Velagić
@
Ruba Velagić je projektna menadžerica s deset godina iskustva rada u oblasti turizma, uključujući međunarodne razvojne projekte (RCC, Helvetas, IOM, USAID) i privatni sektor. Ekspertica je za razvoj turističkih iskustava i destinacijski marketing, radi na osmišljavanju i implementaciji inicijativa koje unapređuju iskustvo posjetitelja kroz kreiranje kreativnije i raznovrsnije turističke ponude.
U timu projekta USAID Turizam zadužena je za dizajniranje novih turističkih proizvoda, iskustava i itinerera ili poboljšanje postojećih, kao i vođenje aktivnosti usmjerenih na marketing tih iskustava na nacionalnoj i međunarodnoj razini koristeći B2B i B2C kanale, preko offline i online platformi. Organizirala je posjete upoznavanja s destinacijom (fam trips) vodećih međunarodnih turoperatera (The Travel Corporation, Intrepid) kao i prestižnih svjetskih travel medija (The Telegraph, The Times, The Guardian, National Geographic Travel itd). Radi na marketingu, promociji i razvoju proizvoda na Vinskoj Cesti Hercegovine.
Ruba Velagić je magistrica Međunarodnih odnosa i diplomatije – Faculty of Political Science Sarajevo (BH), Masaryk University Brno (CZ), Faculty of Economics, Business and Tourism Split (CRO)

Jusuf Jamakosmanović
@ USAID
Jusuf Jamakosmanović je profesionalac sa decenijskim iskustvom u destinacijskom marketingu i avio industriji. Ima dokazano iskustvo u pružanju marketinških strategija orijentiranih na rezultate koje pokreću rast turizma i poboljšavaju reputaciju destinacije. Jusuf je radio sa relevantnim stakeholderima, uključujući aerodrome, avio kompanije i turističke organizacije, na uspostavljanju novih avio ruta i unaprijeđenu postojećih, što je rezultiralo povećanjem dolazaka turista u BiH. Ima iskustvo u radu kako sa javnim tako i sa privatnim sektorom na promociji Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu, te uspostavljanu B2B odnosa između BiH turoperatora i međunarodnih putničkih agencija. Jusufovo iskustvo uključuje rad kao specijalista za marketing u turizmu pri USAID projektu Razvoj održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam), gdje je odgovoran za razvoj i implementaciju marketinških strategija. Radio je i kao Regionalni predstavnik za marketing i prodaju za Turkish Airlines, gdje je provodio marketinške aktivnosti za povećanje prihoda i tržišnog udjela Turkish Airlinesa, s fokusom na incoming saobraćaj u Bosnu Hercegovinu. Jusufova ključna postignuća uključuju doprinos i podršku projektnom timu u izradi Plana taktičkog oporavka BiH koji je rezultirao kampanjom od 350.000 dolara s TripAdvisorom, kreiranje entitetskih strategija turizma u FBiH i RS, te vođenje razvoja prve „Bosnia and Herzegovina Online Travel Agent Academy“. Jusuf Jamakosmanović je 2018. godine na Sarajevo Marketing Summitu prepoznat kao marketinška superzvijezda, odajući priznanje za njegova izuzetna dostignuća u oblasti marketinga i doprinos rastu turističke industrije u Bosni i Hercegovini.

Dragana Kurtagić
@ Granoff
Dragana Kurtagić je rođena 7. augusta 1982. godine. Nakon završene srednje škole, upisala je Bachelor studij Business Administration na Univerzitetu u Sarajevu, Bosna i Hercegovina. Nakon završenog studija, započela je svoju poslovnu karijeru kao Sales Manager u kompaniji Granoff Sarajevo. Nakon toga, prelazi u kompaniju Sunnyland Sarajevo gdje je radila kao Operations Manager.
Njeno posljednje radno iskustvo je vezano za hotel Monti Igman, gdje je danas Generalni direktor. Kroz svoju karijeru, Dragana je stekla veliko iskustvo u upravljanju prodajom, operacijama i rukovođenju timovima. Svojim znanjem i vještinama, uspješno je vodila svoje timove i doprinijela razvoju kompanija u kojima je radila.
Izvan posla, Dragana uživa u putovanjima i sportu. Također, aktivno se bavi volontiranjem i podržava različite humanitarne akcije i organizacije.

Jovana Kvržić
@ BLOGER
Jovana Kvržić je magistar farmacije koja od 2018. godine nosi i zvanje turistički bloger jer je iste pokrenula sajt www.jovaninzivotukoferu koji godišnje čita desetine hiljada ljudi. Obišla je skoro 90 zemalja i osim na sajtu, svoja iskustva deli i na društvenoj mreži Instagram gde je prati više od 100 hiljada ljubitelja putovanja. 2020. 2021. i 2022. je od strane Wannabe online magazina proglašena za najboljeg ,,Travel influencer”-a u Srbiji.
Završila je i ,,Molen creative academy” akademiju, smer ,,Digital marketing and account management”.
Osim putovanjima, bavi se i edukacijama na temu društvenih mreža i drži individualne i grupne konsultacije u sklopu autorskog projekta ,,Putuj sa Jovanom”.

Mario Lasta
@ Eurosan d.o.o. Mostar
Mario Lasta je magistar strojarstva s MBA diplomom. Svoje inženjerske ambicije stavio je po strani kada su nepredviđene okolnosti od njega zahtijevale da preuzme vodeću ulogu u obiteljskoj kompaniji. Ta kompanija je grupa Eurosan, jedan od lidera na regionalnom tržištu higijene. Svojom dugogodišnjom suradnjom s najvećim hotelskim grupacijama na području BiH, Srbije i Crne Gore, Eurosan je izgradio ugled pouzdanog partnera u ostvarenju visokih standarda higijene i pronalaska rješenja na najveće izazove s kojima se hoteli danas suočavaju. Premda rukovodi kompanijom od gotovo 400 zaposlenih, Mariov poduzetnički gen ne miruje. U prošloj godini je osnovao firmu koja se bavi energetskim monitoringom poslovnih objekata s ciljem smanjenja novčanih gubitaka i zaštite okoliša.
Njegovo široko područje interesa i ekspertiza u optimizaciji poslovanja na više nivoa čine Marija i njegove kompanije izuzetnim partnerima u izgradnji modernog, stabilnog i efikasnog hotelskog biznisa.

Vanja Puškar
@ New Balkan Cuisine
Vanja Puškar začetnik je i kustos koncepta New Balkan Cuisine u sklopu kojeg djeluju restorani Iris, Iva i Tisa. Rođen je 1986. godine u Prijedoru, BiH, a nakon završene škole karijeru nastavlja u Beogradu. Njegov kulinarski pristup temelji se na korištenju lokalnih proizvoda u kombinaciji s modernim tehnikama obrade te snažno podupire i promovira lokalne proizvođače.
Novi koncept balkanske kuhinje
Koncept New Balkan Cuisine reinterpretira hranu, a kroz nju i kulturu konzumacije i promišljanja o njoj. Hranu želimo prilagoditi današnjem vremenu, očekivanjima i potrebama. Čuvamo izvornu vrijednost i pakiramo u format koji prepoznaju nove generacije.
New Balkan Cuisine je redizajn balkanske kuhinje, kreativni istraživački projekt temeljen na lokalnim proizvodima balkanske regije i njihovoj transformaciji u nova jela i nove forme. Istovremeno, čine je ljudi koji svakodnevno sudjeluju u realizaciji projekta – od suradnika, producenata do gostiju.
Restorani
Iris (trenutno zatvoren zbog preseljenja) zamišljen je kao gastro studio koji mjesečno mijenja svoja dva degustacijska menija.
Iva pripada bistro formatu. Zamišljen je kao svakodnevno okupljalište ljudi koji dijele sličan senzibilitet prema hrani poput nas. Ivin jelovnik je a la carte i oslanja se na domaće proizvode. Tisa je novi restoran (rujan 2022.) a la carte koncept NBC-a sličan Ivi s fokusom na domaću hranu i vinsku kartu s prirodnim proizvođačima vina.

Dejan Ljevnaić
@ O. C. JAHORINA
Rođen 20.12.1978. godine. Nakon završenog osnovnog i srednjeg obrazovanja završio sam Policijsku akademiju u Beogradu, a nakon toga i specijalističke studije na Fakultetu Političkih nauka u Beogradu. Od 1997. godine do 2008. godine radio sam u MUP-u Republike Srbije, a od 2008. godine u JP „Skijališta Srbije“, najprije kao izvršni direktor, a nakon toga i kao generalni direktor. Moja karijera u upravljanju ski centrima traje duže od 15 godina i moram priznati da sam tokom karijere imao dosta uspjeha i priznanja. Uspjeh na Jahorini se nije slučajno desio. Ideje i iskustvo sam stekao i u velikom broju stranih ski centara iz čijeg poslovanja sam izvukao najbolju praksu i, jednostavno, sve ovo sistemski posložio i napravio svoj pristup razvoju jednog ski centra koji garantuje uspjeh i rezultate.
Tajna mog uspjeha na Jahorini je prije svega veliko iskustvo, konstantno obrazovanje i usavršavanje kao i odabir pravih ljudi, eksperata u svojoj oblasti, za menadžerski tim. U ovom poslu je najvažnije znanje, jer su greške najčešće izuzetno skupe. Kroz bogato iskustvo tokom 15 godina rukovođenja, kreiranja ski centara kao i konsultatnske usluge za ski centre u regionu ali i svetu susreo sam se mnogobrojnim izazovima ali i saznanjima. Postoje ljudi kojima je skijanje sastavni deo života, koji šire mir, ljubav poštovanje toleranciju, imaju obrazovanje, obišli su puno — proputovali, i žele da dok su na zemlji uživaju u životu. Moram da pohvalim moj tim na koji sam bezgranično ponosan, posebno činjenicom koju sam nedavno saznao na jednoj konferenciji a to je da je upravo moj tim – tim koji sagradio najviše žičara na svetu.
Istinski verujem da možemo biti savesno građansko društvo. Verujem u pomirenje, u poštovanje različitosti i gledanje na njih kao našu prednost. Afirmacijom kosmopolitskog duha među nama, cilj je da budemo samo dobri ljudi, da poštujemo i volimo prirodu, da širimo ljubav, međusobno poštovanje, pozitivnu energiju, da razumemo drugačije stavove i mišljenja, čak i kada nam nisu lično bliski. Na ličnom primeru, trudim se da dokažem ove reči, sa jasnom željom da znanjem i edukacijom mladih možemo prevazići predrasude, rušiti nametnute barijere, živeti srećno, a opet sačuvati svoje različitosti

Žarko Vico
@ Turistička organizacija Trebinje
Žarko Vico, pomoćnik direktora Turističke organizacije Trebinje
Diplomirani ekonomista sa višegodišnjim radnim iskustvom u oblasti tuirzma. Od 2009. godine zaposlen u Turističkoj organizaciji Trebinje gdje je angažovan na više različitih poslovnih aktivnosti iz širokog djelokruga pripadajućih djelatnosti.
Aktivan učesnik velikog broja domaćih i internacionalnih turističkih projekata u ulozi menadžera, koordinatora ili saradnika.
Dugoročnim poslovnim aganžmanom, sistematičnim i posvećenim radom dao aktivan doprinos poslovnim uspjesima koje je Turistička organizacija Trebinja zabilježila u protekloj deceniji.
Ispred ustanove koja spada u red najuspješnijih turističkih subjekata i jednog od lidera kada je u pitanju turistička industrija BiH direktno involviran u aktivnosti i tokove koji su rezultirali turističkom ekspanzijom Trebinja.